Buscar vagas para outra função
1 VAGA DE Agente de Call Center EM São Paulo / SP
Agente de Call Center
Nome da empresa disponível para cadastrados.
A combinar
São Paulo / SP
The customer success director - Latin america will be responsible for all the customer experience and satisfaction from order to full delivery and aftersales in the region, managing the customer services, call center, technical support and field services areas. The customer success director - Latin america will also manage the kpis and slas of projects on clients. Requisitos: Experience managing the customer services, call center, aftersales and field services departments in industries. Experience with project managament (full cycle). Experience managing, developing and coaching large teams. Fluent english and portuguese. Advanced spanish is a plus. The professional must be able to communicate in the language in business situations (meetings, calls, presentations and negotiations). Formação: Bachelors degree. Mba or post- Graduation is highly desirable. . Benefícios: assistência médica / medicina em grupo, seguro de vida em grupo, tíquete-refeição, vale-transporte, assistência odontológica, participação nos lucros, seguro de vida em grupo.
Clique para receber vagas gratuitamente
PUBLICIDADES
Encontrou algum problema? Denuncie esta vaga e nos ajude a manter a qualidade do site!
Denunciar VagaOUTRAS OPORTUNIDADES DE Agente de Call Center PARA VOCÊ!
PUBLICIDADES